I allt större utsträckning är en återförsäljares framgång knuten till dess förmåga att tillhandahålla relevant och korrekt produktinformation och att leverera konsekventa, personliga upplevelser som kommer att hålla kunderna nöjda och engagerade. Detta kräver att återförsäljare sätter kunden i fokus för att kunna tävla i dagens detaljhandelslandskap.

Våra lösningar förändrar hur detaljhandlarna arbetar – med centraliserad verksamhet som kopplar ihop butiker, e-handel och kunder till företaget – allt för att skapa en skalbar, optimerad kundupplevelse och bygga grunden för fortsatt framgång.

Oavsett om ditt företag växer, expanderar till nya marknader eller ersätter föråldrade system, kan vi hjälpa dig att skapa en anpassad och distinkt digital strategi för att möta kundernas förväntningar och för att skilja ditt varumärke från dina konkurrenter med en unik strategi för din organisation.

Detaljhandelns lösningsområde inkluderar:

  • Produktlivscykelhantering – Få all personal på samma plattform med samma data med ett enda system som skapar en enda källa till sanningen.
  • Verklig kostnad – Snabb översyn av lager, fakturering och godspårning för bättre övervakning och kunduppdateringar.
  • Online & i butik (omni-channel) – Engagera kunder och stödja försäljning över flera kanaler med ett informationsnav som omfattar all integrerad data och processer.
  • Lojalitetsprogram – Konfigurera och hantera olika komponenter inklusive nivåer, regler, datum, rabatter, poängöverföring och inlösen över alla kanaler.

Låt Bluerange vägleda dig när du optimerar din digitala grund – så att du kan fokusera på att vinna märkesförespråkare och växa ditt företag.