Nu är vår support ännu bättre

Vår support lovordas ofta för sin höga tillgänglighet och servicenivå. Nu har vi blivit ännu bättre. Med nya system för telefoni, ärendehantering och Live Chat utvecklar vi oss ytterligare.

Tydligare telefoni

Vårt nya kompetenta telefonisystem har bland annat bättre stöd för mobilitet, närvaro, hänvisningar och köhantering. Samtidigt har vi numera möjlighet till uppföljning och statistik av till exempel svarstiden i supportkön.

Ny kommunikationskanal

Vi har förbättrat vår kommunikation via telefon och e-post men även lagt till en helt ny kanal. På Bluerange.se kan du trycka på Live Chat nere i högra hörnet av sidan och komma i kontakt med oss direkt.

Ärendehantering med översikt

Vårt nya ärendehanteringssystem levereras av välrenommerade Zendesk. Förutom att det ger oss bättre möjligheter internt för att hjälpa dig kan du numera även logga in och se dina aktuella ärendens status. Testa gärna på support.bluerange.se.

Vi vill ha din respons på vår kommunikation med dig. I vårt nya ärendehanteringssystem han du helt anonymt utvärdera vår kontakt med dig. Om du redan nu har erfarenheter av oss, positiva eller negativa, hör gärna av dig till oss.