Nu lanserar vi Bluerange Bphast 10

Bluerange erbjuder användarvänliga och lättillgängliga IT- och internettjänster med syfte att underlätta, förbättra och effektivisera för våra kunder. Vår vision är att hjälpa organisationer att bli framgångsrika genom att underlätta människors användande av informationsteknologi

Vi är stolta att kunna lansera version 10 av vårt manageringsverktyg Bluerange Bphast!

Med Bluerange Bphast 10 förenklar och förbättrar vi IT-underhåll radikalt. Resultatet är en stabilare IT-miljö med högre skydd mot intrång, vilket leder till färre kostsamma driftstopp.

Är du intresserad av en bättre och säkrare IT-miljö till en låg fast månadskostnad? 
Kontakta oss då för mer information vad vi kan göra för just din IT-miljö.

Blurange Bphast 10 baseras på den väl beprövade övervaknings- och manageringsplattformen N-Central 10 som används av 1 000-tals IT-leverantörer som övervakar och underhåller 100 000-tals enheter över hela världen. Läs mer nedan...

New Features and Functionality

Available globally, N-central 10 provides MSPs with advanced monitoring, management and remediation for both network operations center (NOC) and help desk services that span the MSP services lifecycle. Here is a list of the many new features and functions included in this next-generation platform:

  • New support tools offering a unique ensemble of capabilities for MSPs to troubleshoot, diagnose and remediate help desk issues.
  • Support for drag-and-drop automation as well as support for real-time direct support tools as a-la-carte licenses, allowing MSPs to improve support and help desk functions to end-users.
  • An entirely new user interface that delivers a more streamlined and simplified user experience.
  • A new “device overview” page provides detailed information for each client device in a single dashboard to manage tickets and quickly troubleshoot and resolve issues without interrupting end-users.
  • Industry-leading integrations with the top professional services automation (PSA) offerings, including Autotask® and ConnectWise®. These integrations offer improved workflows and interoperability to help MSPs resolve client issues faster, update and close tickets and manage billing directly from within the RMM platform.
  • Further enhancements and support for the NOC and the help desk, offering automated device discovery, AV/patch deployment, backup, remediation/self-healing and advanced reporting.